Zmiany wprowadzono z powodu: Dodanie pytań i odpowiedzi
Dostawa i montaż ekranu LED na Stadion Żużlowy Motoarena w Toruniu
Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty
Toruń: Dostawa i montaż ekranu LED na Stadion Żużlowy Motoarena w Toruniu
Numer ogłoszenia: 18148 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Gen. J. Bema 23/29, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6226700, faks 056 6226705.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż ekranu LED na Stadion Żużlowy Motoarena w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż ekranu LED na Stadion Żużlowy Motoarena w Toruniu - przedmiotu zamówienia obejmuje Ekran 50 m2 Ph 20 RGB z konstrukcją nośną Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Ekran LED o parametrach: a) Konfiguracja RGB, b) Rozdzielczość 20 mm, 2) Moduły: a) Wielkość ( mm) - 320 wys. L x 160 H x 20 T, b) Ilość pikseli (dot.) - 16 (L) x 8 (H), 3) Kabinety: a) Ilość modułów w kabinecie - 4(L) x 6 (H), b) Wielkość (mm) - 1280 L x 960 H x 180 T, c) Ilość pikseli (dot.) - 65 L x 48 H = 3072 (piksel rzeczywisty) d) Materiał - stal e) Waga (kg/ box) - 54 4) Ekran LED: a) Ilość kabinetów w ekranie (szt.) - 8 (L) x 5 (H) = 40 b) Ilość pikseli razem (dot.) - 512 (L) x 240 (H) = 122.880 (piksel rzeczywisty), c) Łączna wielkość ekranu (m2) - ok. 10 m (L) x 5 m (H) = 50 m2 + - 2%,, 5) Sposób pakowania: a) Ilość w skrzyni - 1 kabinet. b) Materiał - skrzynie transportowe drewniane. 6) Parametry elektryczne: a) Gęstość pikseli (dots/M2) - 2.500 b) Balans bieli (cd/m2) > 7000 c) Temperatura kolorów (K) - 5000 - 9500 (ustalana przez użytkownika) d) Sterowanie jasnością - oprogramowanie od 0 - 100% lub z wykorzystaniem sensora automatycznego e) Kąt widzenia - poziomy 110o , pionowy 60 o f) Najlepsza odległość patrzenia (m) - od 7,5 do 150 g) Odległość do komunikacji (m) - skrętka UTP : do 100 m, światłowód: do 1000 m h) Metoda skanowania - 1 - do - 1 i) Metoda sterowania LED - Constant driving current j) Próbkowanie - 16 bit k) Skala szarości - 65536 poziomów dla każdego z kolorów l) Ilość wyświetlanych kolorów - 65536 x 65536 m) Częstotliwość odświeżania (Hz) - powyżej 400 n) Ramkowanie wideo - 50/60 HZ o) Metoda wyświetlania obrazów - punkt - w - punkt, synchronizacja z CRT p) Interfejs sygnałowy - DVI q) Wyświetlane formaty - BMP/JPG/GIF/PCX/WMF/AVI/MPEG/ASF/WMV/SWF/RM/PP r) Sygnał wejściowy - wideo, PAL/WGA, DVD, TV, RF, S-VIDEO, RGBHV, YUV, YC, itp. s) Format wyświetlania - 800 x 600, 1024 x 768, 1280 x 1024 t) Zabezpieczenie przed wilgocią - IP 65 przód, IP 43 tył u) Standardowa temperatura pracy (o C) - od - 20 do + 50 v) Wilgotność (RH) - Up to 95 w) Temperatura przechowywania (o C) - od - 30 do + 70 x) Czas życia (godz.) - > 100.000 y) Częstotliwość zasilająca - 50 - 60 Hz z) Zasilanie - 230 V/ 50 Hz aa) Pobór mocy (w/m2) - max. 750, średnio > 400 7) Komputer typu PLAYER. 8) Oprogramowanie Digital Signage. 9) Okablowanie międzymodułowe. 10) Konwentery światłowodowe. 11) Rozdzielnia elektryczna na potrzeby zasilania ekranu z ochroną przeciwprzepięciową. Ponadto zakres prac obejmuje: a) Wykonanie projektu wykonawczego b) Demontaż istniejącego ekranu - 36 m2 wraz z konstrukcją oraz jego zabezpieczenie, konserwacja i magazynowanie. c) Uruchomienie. d) Szkolenie pracowników e) Reakcja serwisowa 24 godz. 1.2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP) stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia - prac określonych w punkcie 1 SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) - powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach; a) pieniądzu - na konto MOSiR nr 09 1160 2202 0000 0000 6172 1063 z adnotacją: Wadium - 2 /2015: Dostawa i montaż ekranu LED na Stadion Żużlowy Motoarena w Toruniu.Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu ekranu LED za kwotę min.150.000,00 zł brutto,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 300.000 złotych (słownie : trzysta tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolności finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). - oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców) lub podanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1. ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 88
2 - okres gwarancji - 12
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Dostawcę 3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a) uwarunkowań organizacyjno-technicznych, b) uwarunkowań formalno-prawnych, c) z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy dostaw w ramach zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP, dla których ustalenie wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia odbędzie się na zasadach negocjacji stron ustalonych odrębnie, 3) jeżeli zmiana dotyczyć będzie zmiany sprzętu na sprzęt o równoważnych parametrach lub lepszych i zmiana ta nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mosir.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. gen. J. Bema 23/29, 87-100 Toruń..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. gen. J. Bema 23/29, 87-100 Toruń..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Publikacja dnia: 26.01.2015 14:46
Podlega Ustawie